۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۱۷

استاندار خوزستان:

خوزستان به دروازه بین الملل اینترنت وصل شد

خوزستان به دروازه بین الملل اینترنت وصل شد

اهواز - استاندار خوزستان گفت: با حمایت های وزارت ارتباطات، خوزستان به عنوان پنجمین استان کشور به دروازه بین الملل اینترنت وصل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح طرح های وزارت ارتباطات در اهواز اظهار کرد: جای شکر و سپاسگزاری دارد که خوزستان کانون توجه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته و به تدریج آن جایگاه اصلی خودش که تا یک سال پیش نداشت به تدریج به دست می آورد.

وی افزود: امروزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باعث بروز تغییرات عمده در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود. طی روزهای تبلیغات انتخاباتی نیز قسمت عمده اتفاقات در حوزه ip و شبکه های مجازی صورت می گرفت تا تبلیغات سنتی گذشته که بعضا کارکرد خود را از دست داده یا در حال از دست دادن است.

شریعتی عنوان کرد: با فناوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش دولت الکترونیک قطعا تسریع ارائه خدمات دولتی، بسترسازی برای تولید محتوای الکترونیک و خلق فرصت های شغلی جدید، حذف فرآیندهای زاید که باعث توقف و کندشدن سرمایه گذاری در کشور می شود و همچنین نظارت دقیق تر و سریعتر بر سیستم برای کاهش حجم فساد اداری را شاهد خواهیم بود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: خوزستان پنجمین استان است که به دروازه بین الملل اینترنت متصل می شود؛ با وجود اینکه استان های دیگر نیز تقاضای اتصال به این شبکه را داشتند ولی خوزستان در اولویت قرار گرفت. اصفهان هم می خواست ولی از وزیر تشکر می کنم که خوزستان را در اولویت قرار داد.

شریعتی گفت: دروازه بین الملل اینترنت در افزایش سرعت و کیفیت اینترنت خوزستان تأثیر بسیاری دارد. یکی از خواست های عمومی مردم شهرهای مختلف خوزستان اینترنت نداشتن و ضعف ارتباطی شبکه تلفن همراه بود.

کد خبر 3988732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha